شعر

با تمام حروف الفبا یه مصرع شعر خطاب به خدا گفته. شعر هم خیلی قشنگ و پر معناست

(ا) الا یا ایها الاول به نامت ابتدا کردم ______________________________ (ب) برای عاشقی کردن به نامت اقتدا کردم ______________________________ (پ) پشیمانم پریشانم که بر خالق جفا کردم ______________________________ (ت) توکل بر شما کردم بسویت التجا کردم ______________________________ (ث) ثنا کردم دعا کردم صفا کردم ______________________________ (ج) جوانی را خطا کردم زمهرت امتناع کردم ______________________________ (چ) چرایش را نمیدانم ببخشا که خطا کردم ______________________________ (ح) حصارم شد گناهانی که آنجا در خفا کردم ______________________________ (خ) خداوندا تو میدانی سر غفلت چه ها کردم ______________________________ (د) دلم پر مهر تو اما چه بی پروا گناه کردم ______________________________ (ذ) ذلالم داده ای اکنون که بر تو اقتدا کردم ______________________________ (ر) رهت گم کرده بودم من که گفتم اشتباه کردم ______________________________ (ز) زبانم قاصر از مدح و کمی با حق صفاکردم ______________________________ (س) سرم شوریده میخواهی سرم از تن جدا کردم ______________________________ (ش) شدی شافی برای دل تقاضای شفا کردم ______________________________ (ص) صدا کردی که ادعونی خدایا من صدا  کردم ______________________________ (ض) ضعیف و ناتوانم من به در گاهت ندا کردم ______________________________ (ط) طلسم از دل شکستم من که جادو بی بها کردم ______________________________  (ظ) ظلمت نفس اماره که شکوه بر صبا کردم ______________________________ (ع) علیمی عالمی بر من ببخشا که خطا کردم ______________________________ (غ) غمی غمگین به دل دارم که نجوا با خدا کردم ______________________________ (ف) فقیرم بر سر کویت غنی را من صدا کردم ______________________________ (ق) قلم را من به قرآن کریمت مقتدا کردم ______________________________ (ک) کتابت ساقی دلها قرائت والضحی کردم ______________________________ (گ) گرم از درگهت رانی نمی رنجم خطا کردم ______________________________ (ل) لبم خاموش و دل را با تکاثر آشنا کردم ______________________________ (م) مرا سوی خود آوردی از این رو من صفا کردم ______________________________ (ن) نرانی از درمیخانه ات یا رب که ساقی راصدا کردم ______________________________ (و) ولی را من علی دانم علی را مقتدا کردم ______________________________ (ه) همین شعرم به درگاهت قبول افتد دلم را مبتلا کردم ______________________________ (ی) یکی عبد گنهکارم اگرعفوم کنی یارب غزل را انتها کردم ______________________________ التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394برچسب:, | 1:3 | نویسنده : pegah |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آریان بی سی